Ar jūsų smulkiojo verslo įmonė savo klientams siūlo dalyvauti lojalumo programose?

2018-07-03
Lojalumo programos

 

Manote, kad lojalumo ir apdovanojimo programas taiko tik didžiosios parduotuvės ir prekybos centrų tinklai? Pagalvokite dar kartą. Prekės ženklo žinomumas ir rinkodara yra ypač svarbi kiekvienam smulkiajam verslui. Vertinkite klientus ir užsitarnaukite jų lojalumą – tai geriausia investicija į jūsų verslą.

Lojalumo ir apdovanojimo programos suteikia daug privalumų įvairaus dydžio verslo įmonėms.

Svarbiausia – klientų lojalumas 

Kiekvieno verslo tikslas – užsitikrinti klientų lojalumą. Jei lojalūs klientai pas jus vis sugrįžta, galite būti tikri, kad verslas nenutrūks. Neseniai atliktas tyrimas rodo, kad daugiau nei 61 proc. pajamų mažosios įmonės gauna dėl pakartotinai sugrįžtančių klientų. Kita apklausa atskleidė, kad 82 proc. smulkioms įmonėms vadovaujančių verslininkų mano, jog lojalūs klientai yra raktas į sėkmę.

Taigi, ką galite jiems pasiūlyti?

Siekdamos pelnyti klientų lojalumą, įmonės naudoja gausybę įvairių apdovanojimo ir paskatinimo priemonių: siūlomi patogesni skrydžiai, nemokami užkandžiai restoranuose, nemokamos pavėžėjimo paslaugos, taip pat tokios akcijos kaip „perkant vieną prekę, antra – nemokamai“, aptarnavimas be eilės, išankstinio pardavimo kodai (pvz., koncertų bilietams) ir nuolaidos.

Kai kurios įmonės organizuoja VIP vakarus, kurių metu lojalūs klientai gali pirmieji įsigyti naujų prekių, prieš jas pristatant plačiajai visuomenei.

Galimybės neribotos. Ką jūs, kaip verslininkas ir įmonės savininkas, galite pasiūlyti savo klientams, kad užsitarnautumėte jų lojalumą ir paskatintumėte vėl grįžti pas jus?

Pirkėjų elgesio analizė 

Klientui pasinaudojus savo lojalumo kortele jūs gaunate naudingos informacijos apie jo įsigyjamas prekes, sužinote, kokiais produktais jis domisi ir kaip dažnai juos perka. Remdamiesi šiais duomenimis galite kurti lojalumo programos struktūrą. Pavyzdžiui, sužinote, kad pirkėjas kartą per mėnesį įsigyja tam tikrą prekę. Ką galite jam pasiūlyti, kad tą produktą klientas pirktų dažniau? Remdamiesi šiomis įžvalgomis galite planuoti prekių atsargų papildymą. Verslininkams ir įmonių savininkams duomenys apie klientų apsipirkimo ypatumus yra aukso vertės.

Veiksmingos rinkodaros technikos 

Kai klientas registruojasi dalyvauti jūsų lojalumo programoje, galite paprašyti jo užpildyti trumpą klausimyną. Informacija apie klientą ir jo anketos atsakymai jūsų rankose gali virsti galingu įrankiu. Informaciją apie prekes, kurios domina klientą, taip pat duomenis apie jį, jo elgesį ir gyvenamąją vietą galite panaudoti kurdami rinkodaros strategiją ir taip vienu metu vykdyti kelias kampanijas. Kitais žodžiais tariant, žinosite, ko tiksliai nori jūsų klientai.

Naudokitės išmaniojo telefono programėlėmis 

Daugeliui mažųjų įmonių gali trūkti techninių žinių, kaip pačioms sukurti lojalumo programas. Laimei, yra daug programėlių, kurios gali padėti tai padaryti.

Nėra paprastesnės priemonės teikti klientams kuo vertingesnes paslaugas ir užsitarnauti jų ištikimybę kaip lojalumo programa.

 

Dar daugiau puikių istorijų ir patarimų – skaitykite mūsų bloge!

Sužinokite kaip „Ferratum verslui“ gali palengvinti jūsų gyvenimą. Sužinokite daugiau!